24 de septiembre de 2014

Aste honetako lana. 16tik 24ra

- Zeri buruz lan egin duzu klasean? Azal ezazu pausuz pausu egin duzuna azken 4 klase hauetan. 
 ·Lehenengo egin dudana da Marian egindako gmailean sartu eta korre bat bidali nire aurkezpenarekin, udan zer egin dudana kontatzen eta kurtso onetan espero dudana egitea.
·Ondoren blog bat eratu dut, informatikan erabiliko dugun koaderno bezala izango da, eta helbidea bidalio diot Mariani.
·Ere bai frogatu dut moodle e-mailarekin eta pasaitzarekin ondo funtzionatzen den ala ez.
·Gero nire guztoko 20 gauza pentsatu dut, eta "tagul" horrian sartu naiz irudi bat eratzeko hitz horiekin. 
·Hori egin ondoren blogan sarrera bat egin dut irudia igotzeko.
·Segituan gadget gehitu ditut, etiketak, estekak, artxiboak, zuek egiten dituzuen bisitak eta interesatzen zaidan blogak.
·Esteketan Moddle eta informatikako bloga ipini dut.
·Interesatzen zaidan blogak aipatu ditut. Ekhiotz, Maialen,Nekane, Gorka eta nire blog pertsonalaren helbideak ipini ditut.
·Azkenean bloga diseinatu dut nire gustora, fondoa aldatzen, letra eta koloreak.

- Zein baliabide erabili dituzu ?
·Lehenengo Gmail.
·Ondoren Moddle.
·Gero "tagul" erabili dut.
·Azkenik bloga.

- Erreza ala zaila izan da zuretzat? (3 gauza oso errezak eta 3 osos zailak).
·Nik bloga neukan eta ez zait iruditu zaila egin duguna.
3 gauza oso errezak: Bloga eratzea, blogari izena jartzea eta estekak jartzea.
3 gauza oso zailak: Blog batzuen lista jartzea, etiketak jartzea eta zenbat bisita jakitzeko ipintzea.

- Zer ikasi duzu orain arte ez zenekiena?
·Bloga era erraz batean erabil ahal dela, arazobarik.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario