20 de enero de 2015

Hilabete honetako lana PPT

Nire PowerPoint izan da fotografiari buruzkoa, eta aukeratu dut gai hori gustokoa dudalako.
·Lehenengo egin dudana da aukeratu letra tamaina batzuk eta letra fuente batzuk beti berdinak ipintzeko PowerPointean.
·Gero hiru kolore aukera ditut, Larrosa, Urdina eta Berdea.
·Ondoren argazki batzuk google imagenes hartuta PowerPointa osatzeko, baina argazkiak kalitatea izan behar du, lana obeto egiteko.
Erraza izan da lana egitea gaia erraza zelako, baina ordena, letra tamaina eta kolorea berberak ipintzea piskabat saila izan da, beti egon behar nuen letraz aldatzen eta denbora asko galdu egin dut.
Ikasi dut PowerPoint on bat egiteko behar dela orden bat, ez izateko astuna euki behar duela gehienes hiru tipo letra, colore aditzuak baina ez nekatzen duena eta bost lerro gehienez euki behar du, bestela aurkesterakoan jendea nekatu edo aspertu egingo da. Ere bai ikasi dut argazki bat internetetik ateratzerakoan zureak ez direla ipini behar dela, eta leku batetik atera dugula esan behar dugula.
Nire aurkezpena oso ondo dagoela uste dut eta ez nuen aldatuko ezer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario