27 de enero de 2015

Yoga egiten.

Beste egunean gimnasian hasi ginen proiektu berri batekin.
Gimnasiako irakaslea komentatu zigun pasadan astean ostiral guztietan egingo dugun proiektua, zera da yoga egitea gimnasiako orduan.
Bera irakaslea ipintzen du musika lasaia eta gu lurrean etzanda esterilla baten gainean ipintzen gara, ikasleak egon behar gara lasai eta isiltazunez, irakasleari entzuten zer esaten duen, bera pausu batzuk ematen digu bitartean eta gu jarraitu behar dugu esaten duena, adividez esan ahal du: ''hartu airea ahotik eta kanporatu zudurretik'', ''airea ahotik hartzean sabela handitu eta soltatzerakoan sabela puztu''.
Lehenengo egunean egin genuen ''el saludo al sol'' sera da luzaketa bat 2 minutuko iraupenarekin, eta balio du energia eukitzeko gure gorputzean.
Nik uste dut bikain pasako dugula ostiral gustietan yoga egiten, baina erosi behar dira esterilla gehiago ez daude bi guztientzako eta batzuetan ipini behar gara binaka eta ni nahiago dut bakarrik egitea yoga nire bi esterilletan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario